|  |  |  |  |  |  | 

Day spa Tarnowskie Góry Ecoday spa Tarnowskie Góry Ecospa pl opinie Masaż Tarnowskie Góry Solarium Tarnowskie Góry Spa Góry Świętokrzyskie

Manufaktura eco spa

Manufaktura eco spa
1 vote, 4.00 avg. rating (57% score)

SPA – co warto wiedzieć?

Sanus Per Aquam to pochodzące z łacińskiego języka określenie, oznaczające „zdrowie dzięki wodzie”. Zdecydowana większość z nas o wiele bardziej kojarzy skrót tego terminu, czyli SPA. Bardzo duża część społeczeństwa korzysta dziś bowiem z tego typu zabiegów, których celem jest poprawa samopoczucia, usprawnienie w zakresie zdrowia fizycznego, stanu cery i kondycji całego ciała. Krótko mówiąc – SPA to miejsce, które ma umożliwić gościom odpoczynek i regenerację. Popularność takich zabiegów jest dziś ogromna – od lat cieszą się nieustającym zainteresowaniem, stąd też tak wiele miejsc, które zajmują się ich wykonywaniem.

Kto najczęściej decyduje się na skorzystanie z usług SPA? Jak pokazują badania, najczęściej są to kobiety w młodym i średnim wieku. Nie brak jednak również mężczyzn. Zabiegi SPA przeznaczone są również dla dzieci i osób starszych. Głównym celem klientów jest chęć poprawienia urody – oferta SPA obejmuje bowiem zabiegi, pozwalające minimalizować niedoskonałości skóry, oznaki starzenia czy skutki uboczne otyłości lub nadwagi. Każdy może więc wybrać propozycję, która będzie odpowiedzią na jego potrzeby.

Najstarsze wpisy:

manufaktura-eco-spa

ABOUT THE AUTHOR

Related Articles

  • Kolekcje: & other stories

    Kolekcje: & other stories

    Ilekroć mam tak zwaną fazę na jakąś nową odzieżową markę, która – muszę dodać – najczęściej jest niedostępna u nas w Polsce, scenariusz potencjalnych zakupów wygląda dokładnie tak samo. Oszołomiona wchodzę do sklepu, chcę obejrzeć dosłownie wszystko po kolei, dotknąć każdej rzeczy, sprawdzić nawet najdrobniejszy element, i zazwyczaj po 10 minutach wychodzę ze sklepu z

  • Wydarzenia: misz-masz vol. 5

    Wydarzenia: misz-masz vol. 5

    „Polska moda nie gryzie” to hasło przewodnie targów Misz-Masz, organizowanych w warszawskim centrum handlowym Blue City, których celem jest „przybliżenie szerokiej, a przede wszystkim nowej grupie klientów propozycji polskich projektantów”. Pierwsza edycja spotkania miała miejsce w listopadzie ubiegłego roku i bardzo szybko zyskała swoich miłośników, zarówno po stronie projektantów, jak i chętnych do zakupów klientów.